Kliendiloenduse ja järjekorrasüsteemid
Miks valida Pristise kliendiloenduse süsteem
Perioodiliselt võrreldud külastajate arv ja conversion rate võimaldavad hinnata poe sooritust aastast aastasse või võrdluses teiste poodidega.
Täpne kliendiloendus aitab planeerida ja optimiseerida personali ja muid tegevusi (koristus, remont jne.). Keerukamad kliendiloenduse süsteemid annavad andmeid järjekordade juhtimiseks ning klientide ostukäitumise kohta.
Kaubanduskeskused kasutavad külastajate statistikat oma turunduses.
Kliendiloenduse abil suudavad keskuste omanikud mõõta oma turunduse efektiivsust ning hinnastada üüripindu vastavalt külastajate arvule. Avalikele ruumidele on tavaliselt määratud maksimaalne samaaaegne külastajate arv. Kuigi kliendiloendus ei ole 100% täpne, annab elektrooniline inimeste loendamine piisavalt täpse statistilise tulemuse.
Mitmed avalikud asutused (raamatukogud, muuseumid jne.) kasutavad kliendiloendust külastajate arvu jälgimiseks. Kohtades, kus ei müüda pileteid, annab automaatne inimeste loendamine andmed kui palju kliente teenust kasutas.
Pakume mitmeid erinevaid lahendusi nii suurtele kui väikestele hoonetele, kasutades infrapunakiiri, arvutiloetavaid video või IP kaamerate andmeid, termokaameraid ning muid lahendusi.
Miks valida Pristise järjekorrasüsteem
Iga piletisaaja järjekord teeninduspunkt on selgelt märgitud ning sellest teatatakse heli- ja visuaalse signaaliga. Infotablood näitavad järjekorra pikkust dünaamilist ooteaega jpm.
Järjekorrasüsteemid võimaldavad parandada klientide teeninduskogemust kaubanduses, pankades, lennujaamades, riigiasutustes jm. Süsteemid võimaldavad juhtidel parandada efektiivsust ning vähendada kulusid. Lugedes kliente sisenemisel, võimaldavad ennetavad valemid luua eelhoiatusi a la kui mitu teenindajat on varsti saalis vaja, et tagada kvaliteetne klienditeenindus. Juhid saavad seeläbi pro-aktiivselt olukorra lahendada.
Peamised mõõdikud on:
- Klientide arv hoones
- Järjekorra pikkus
- Keskmine ooteaeg
- Keskmine aeg töötaja kohta ilma kliendita
- Summaarne ooteaeg
Järjekorrasüsteeme saab keskedanda ettevõtte lahenduseks.
Ühendatud järjekorrasüsteemid võimaldavad keskset juhtimist, et kulusid kokku hoida, kasulikult rakendada olemasolevaid võrguresursse ning pidada aruandlust kliendivoogude kohta.
Kuidas me seda teeme?
koostöös Tellijaga leitakse optimaalsed lahendused nõrkvoolulahenduse ehitamiseks, eesmärgiga tagada nõuete täitmine optimaalseima kuluga
koostöös meie poolt pakutavate seadmete rahvusvaheliste tarnijatega ja ka tarnijate kogemustele tuginedes, saame välja pakkuda lahendused ka kõige keerukamatele hoonetele ja rajatistele
meie spetsialistide nõu on kõrgelt hinnatud Eesti suurimates projekteerimis ettevõtetes ning suurte kogemustega spetsialistide koostöö tagab kliendi jaoks parima lõpptulemuse
AS Pristis on peatöövõtjate seas hinnatud töövõtja, kelle peale võib alati kindel olla
Protsess
Kliendi vajaduste väljaselgitamine või põhiprojekti (PP) läbitöötamine
Võimalike alternatiivlahenduste väljatöötamine, nende tutvustamine kliendile
Pakutavate lahenduste kooskõlastus kliendiga
Pakkumise esitamine
Lepingu sõlmimine
Tööprojekti koostamine
Tööde teostus
Tööde üleandmine ja Tellija koolitus
Süsteemide hooldus
Seda teenust kasutavad
Klientide tagasiside
Oleme Pristisega teinud koostööd 13 aastat ja võime kinnitada, et Pristis on suurepärane ja turvaline partner!
Raido IngerainenHammerjack OÜ
Pristis on andnud oma suure panuse, et külaliste rahuolu püsiks väga kõrge!
Ain KäppTegevjuht / TallinnHotels
Kui oled huvitatud nõrkvoolusüsteemi ehitusest, võta meie esindajaga ühendust. Meie tehnilise ja ärikogemusega konsultandid oskavad nõu anda ja rääkida lahendustest täpsemalt.