SensMax – lahendused klientide loenduseks ja kliendirahulolu mõõtmiseks
Külastajate arv ja kliendirahulolu kindlalt kontrolli all
Kaupluse külastajate arvu suhe sooritatud ostudesse on kaupmehele oluline indikaator kui hästi töötab tema teenidav personal või kui edukas on teostatud reklaamikampaania. AS Pristis pakub kliendiloenduse lahendusi selle valdkonna juhtivalt tootjalt SensMax, kellel on 10-aastane kogemus paljude projektide läbiviimisel 50+ riigis.
Loe täpsemalt https://sensmax.eu/
Kuidas me seda teeme
Leitakse kliendi ootusi rahuldavad lahendused
Kliendi ootus võib olla paindlikum tarneahel, turvaline toodete esitlus või nt nähtamatu kaubakaitselahendus
Saame välja pakkuda lahendused ka kõige nõudlikumale kliendile
Tuginedes meie tarnijate laiapõhjalisele kogemusele, saame seda kogemust kasutades pakkuda kliendile välja lahenduse, mis on ennast praktikas juba tõestanud
Pakutud lahenduste valik ja töökindlus sõltub palju keskkonnast, kuhu ta paigutatakse
Meie koolitatud spetsialistid aitavad valida paigaldatavasse keskkonda sobivaima süsteemi
Protsess
Kliendi ootuste ja vajaduste väljaselgitamine,
Lahenduste väljatöötamine, nende tutvustamine kliendile
Lõplike lahenduste kooskõlastus kliendiga
Pakkumise esitamine
Lepingu sõlmimine
Tööde teostus
Tööde üleandmine ja Tellija koolitus
Süsteemide hooldus ja tehniline tugi
Seda teenust kasutavad
Klientide tagasiside
Oleme Pristisega teinud koostööd 13 aastat ja võime kinnitada, et Pristis on suurepärane ja turvaline partner!
Raido IngerainenHammerjack OÜ
Pristis on andnud oma suure panuse, et külaliste rahuolu püsiks väga kõrge!
Ain KäppTegevjuht / TallinnHotels
Kui oled huvitatud SensMax lahendustest, võta meie esindajaga ühendust. Meie tehnilise ja ärikogemusega konsultandid oskavad nõu anda ja rääkida lahendustest täpsemalt.